درباره شرکت
شرکت سفیر فرتاک پارسه از اواخر سال 1398 با ایده شروع کسب و کار نوین و فروش ساختارمند به صورت غیر رسمی آغاز به فعالیت نمود طی سه سال فعالیت مداوم و آنالیز بازار فروش و تولید و حضور پر رنگ در مرکز هدف، با کسب تجربیات مناسب و بررسی روند تولید تا فروش محصولات، تا زمان قرار گرفتن، در سبد مصرف کننده نهایی در سال 1401 با ثبت شرکت به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.
ما با آشنایی کامل نسبت به تولید انواع محصولات غذایی – بهداشتی – آرایشی – صنعتی و همچین تسلط کامل در حوزه فروش داخلی و خارجی (شاهرگی – B2B – مویرگی – زنجیره ای و غیره) و همچنین شناخت کامل بر اصول و مبانی خرید و فروش و عقد قرارداد در فروشگاه های زنجیره ای و با توجه به آنالیز کامل و دقیق نسبت به چگونگی تولید یک محصول تا زمان قرار گرفتن آن محصول در سبد مصرف کنندگان نهایی توانستیم حلقه های گمشده زنجیره ی تولید و فروش را به یکدیگر متصل کنیم. و همچین به گرد هم آوردن مدیران توانمند در حوزه های ثبت شرکت و برند – طراحی سایت و سئو به همراه کلیه خدمات انفورماتیک – تیم قدرتمند تبلیغات و تولید محتوا – واحد کامل حسابداری (تکمیل دفاتر و امور مالی و مالیاتی) این امکان را مهیا نموده ایم که بتوانیم از سرمایه شما به بهترین شکل ممکن محافظت نماییم.
از این رو با شناسایی پخش ها و مشتریان معتبر در سطح کشور آماده ارائه بهترین خدمات به تولیدکنندگان و پخش و سرمایه گذاران محترم کشور میباشم.
اهداف شرکت
اهداف شرکت مطابق با اهداف کلی تولیدکنندگان و پخش که حداکثر سود است، تعیین می شود.
اهداف اصلی شرکت مربوط به جذب مشتری جدید، حفظ مشتری فعلی، معرفی محصول جدید، بهبود محصول قدیمی و غیره است. شرکت سفیر فرتاک پارسه با جلب رضایت مشتریان به آن ها ارزش می بخشد.
چشم اندازها
باید به این حقیقت توجه کرد که مشتریان، آگاه تر شده اند و ابزارهای بهتری همچون اینترنت را در اختیار دارند و با قدرت تمایز بهتری خرید میکنند. قدرت از تولیدکننده به توزیع کننده منتقل شده و اکنون در حال انتقال به مشتری است. مشتری پادشاه است. به طور کلی، میتوان گفت بازاریابی، فروشی کوتاه مدت نیست، بلکه سرمایه گذاریای بلندمدت است. وقتی بازاریابی به درستی صورت پذیرد. پیش از ساخت محصول و ورود به هر بازاری شروع میشود و تا مدت ها بعد از فروش ادامه مییابد. شما میگویید که بازاریابی باید نقش رهبری را در شکل دهی استراتژی کسب و کار داشته باشد. آیا فکر میکنید که مدیران اجرایی کسب و کار به طور کامل از نقشی که بازاریابی میتواند در کمک به موفقیت شرکت داشته باشد، آگاهند؟
مدیران اجرایی ارشد مایل هستند بازاریابی را بخشی بدانند که بعد از تولید محصول به میدان می آید تا باقی مانده کار یعنی فروش را انجام دهد. در عوض، ما معتقدیم بازاریابی باید هدایت استراتژیک شرکت را بر عهده داشته باشد. پیتر دراکر، سی سال پیش این مطلب را به خوبی در قالب این جمله بیان کرد که یک شرکت دو کار اساسی دارد؛ نو آوری و بازاریابی.
صنعت هیچ کشوری نمی تواند مشتریان خود را حفظ کند مگر آنکه بیشترین ارزش را به مشتریان خود عرضه کند. و راه حل همه این مسائل این است؛ هدف گذاری، تفکیک پذیری و تقویت بهتر نام تجاری. و ما با تمرکز بر این چند اصل برای خود چشم اندازی ترسیم کرده ایم که بتوانیم با نو آوری و بازاریابی اصولی نسبت به رفع دغدغه های تولید کنندگان و توزیع کنندگان گام موثری برداریم.
و با شعار فروش هوشمندانه، نگاهی به آینده به مسیر خود ادامه میدهیم.